A les meves amigues. Escrit el 29/02/2012


Durant la meva estància a l'hospital va haver-hi un dia que ho vaig passar molt malament, però molt. I elles estaven allà. Al dia següent, vaig millorar moltissim i vaig escriure això:


Per la Laura, La Mireia i la Núria (ho fico amb ordre alfabètic per que no us baralleu xD). Sento molt que vingeussiu ahir i estigués tant malament i no us pogués dedicar una mica del meu temps, pero no entenia gaire, se que quan obria els ulls us veia allà, al meu costat, mirant com evolucionava. Fins i tot recordo a la pobre Mireia aguantant el pot quan vomitava. No sé que faria sense el vostre suport incondicional que m'heu donat, tant vosaltres com la Chiara, desde que ens vam enterar del que tenia, i la Silviki perquè estava a Eivissa que si no també estaria per aquí. Bueno, ara ja heu arribat i es inútil que continui escribint si ja sou aquí. Estic pensant com agrair-vos tot el que heu fet per mi. Un petonàs a totes les meves amigues, les autèntiques, que mai m'abandonen.
Cuando aún tenía colon, con Mireia, Baldo y Nojo

Mireia, Nojo y Núria



Los angeles de Nojo!

Mireia y Iris cenando en las escaleras del hospital, glamour en estado puro.

Chiara comiendo su pizza en el hospital :)

Real love. Laura y Nojo aparecían y desaparecían juntos...ayy...


Flores llegadas desde Ibiza, gracias Silviks, y ramo de Chiara.
Laura, Nuria, yo y Mireia el día de mi cumple
Nojo y Mireia haciendo de infermeros :)



Comentarios

Entradas populares de este blog

Las recetas de Nai: Zumo de pimiento rojo, tomate, zanahoria y limón con un toque de jengibre

10 años y medio desde el primer diagnóstico de cáncer de colon

Ensalada veraniega